Hade inte tänkt........

.....besöka loppisen idag. Men då maken sa att han skulle ta en promenad efter middagen, hakade jag på en bit. Lovade för nån vecka sedan att lämna dit lite plastpåsar och det fick jag nu gjort.
Sen hittade jag givetvis några småsaker att köpa med mig hem......innan de stängde.
Men det anser jag är makens fel, eftersom han prompt skulle gå på promenad och "uppmuntrade" mig att göra sällskap en bit. (hahahaa)
Annars har det inte hänt mycket i det här hushållet idag. Reprismiddag och fortsatt stickning med påslagen teve. Låter ganska bekant, va....?
Pensionärens privilegium att bara göra vad som faller en in........
"Samkörs"  just nu med folkhälomyndighetens uppmaningar att hålla avstånd, hålla i och hålla ut.
Visst vore det trevligare att vara social osv. men var sak har sin tid och några mindre "utflykter" av kort karaktär blir det ju lite då och då......
 
Ja här huserar vi rätt frekvent just nu.......
 
Höstbuske.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0