Mangling.......

.......med teven påslagen hela natten, sovande i småportioner och fortfarande nu under sen eftermiddag, har vi inte fått veta hur det går "over there"
Men vi har iallafall ätit Ceasarsallad till lunch idag och jag har fikat hos bonusdottern (utomhus invirade i filtar på verandan). Vi åt wienerbröd inköpta på COOP, när jag ändå var där för viss matkomplettering.
Visst tar det lite tid att göra denna typ av sallad om man gör allt från grunden, men helt ok och ganska gott resultat tyckte vi båda två.
Maken ska nu dra iväg och få däcken skiftade på röda bilen, till vinterkostym.
Jag fortsätter att titta på "skräckunderhållningen".....till "the bitter end"  och sen får vi se hur framtiden blir för oss alla........
 
Kvällsmaten igår.......
 
Hälften kvar av min portion Ceasar........
 
Många färger har jag...... men inte guld........ som lillebror helst föredrog vid fråga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0