Som vanligt......

......ingen vinst på lottot, inte heller den extra miljondragningen de ägnade sig åt igår gav något resultat för mina/våra rader.
Men Liverpool (med många skador i laget...) tog hand om alla poängen i sin match igår, alltid något.
Efter ingen bra nattsömn, fick det väl ändå bli frukost i rimlig tid. Idag med färskpressad juice.
Inget vackert väder alls idag bara duggregn, så jag beslutade mig för lite städning av huset.
Klar med detta, (trots duggregnet) blev det iallafall en liten promenad........till loppisen, igen.
Tyckte vi behövde en påse bullar att fylla på med i frysen och för att ställa en fråga om de grejer jag igår (efter flera veckors tittande på) till slut påpekade saknade pris, hade fått ett sådant.
Ett väldigt fördelaktigt också, så det blev affär och jag fick även idag bära grejer på hemvägen.
Dags att sätta Inga i arbete, idag med en köttbit hittad i frysen igår.
Blev stekta fläskköttsskivor med lök, pommes och grönsaker.....idag. Räcker även till samma imorron, men då med kantarellsås och kokt potatis.... är planen.
Nya stick-projektet går nu in på "del två" .......... och kvällen tillbringas i fåtöljen. 
 
Färgskiftningar i naturen......
 
Middag.......
 
Del två.........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0