Då har det även.......

....varit onsdag. Soptömningsdag och de sköter sig ....som vanligt. 
Lottodragning.....utan vinst, som vanligt.
Var igår kväll vid brevlådan och lade på ett ltet brev igen......
Annars tog jag mitt på dagen i hyfsat med sol, en liten promenad och i postlådan fanns två mindre brev med leverans av inköpta Tradera-fynd.
Medan jag var ute fixade maken fläskpannkaka. Han var mer sugen på det, än "lökadopp å fläsk" och tog därför initiativ till att laga lunch.
Nu finns det en del fläsk kvar från paketet, så kanske kan bli det andra imorron.
Blev varsin ägg/ostmacka till fikat, innan solnedgången och nu alltså "dumburks"- underhållning, för min del iallafall.
Då det även anlände ett brev med assistansredovisning att kontrollera, blev det ytterligare en mini-promenad till brevlådan för att posta svars-försändelsen.
Imorron ska det hämtas paket inne i Tibro och handlas på Apoteket, samt göras ett lunch-besök i Hörnebo. Dags att förbereda matlådor för detta då........
 
Nytt brev påväg till storsta'n......
 
Gårdagens månsken förevigat......
 
Finns äpplen kvar på andra träd i samhället också.....
 
Finns en del blommor kvar också.....
 
Grannens rosor är fortfarande fina.....
 
Middagen är serverad......
 
Fika.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0