"Far jag kan inte få upp min kokosnöt........"

....... dyker upp i huvudet, i samband med alla försök att få rent kastrullen igen.
Har provat: bikarbonat, glashällsskrapan (där gick rakbladet sönder...), varmt vatten med yes, stålull, maskindisktablett över natt, borrmaskin med stålborste (maken utförde) och en tur därefter i diskmaskinen......
Resultat? Bättre men fortfarande en hel del svarta fläckar kvar och mina fingrar har också blivit svarta.......
Men inte bara detta har väl tagit upp min dag, utan merparten av de inköpta julklapparna är nu inslagna och ligger i stora kassar.
Pizza blev lagad till middag, fika på eftermiddagen med banankaka är också utförd.
Damlandskamp i handboll är tittad på med vinst mot Polen och nu är det Liverpool-Arsenal (igen!) men denna gång är det engelska cupen. 
Imorron ska maken till tandläkaren, åker nog med trots att tiden redan är vid tio.......och hämtar åtminstone ett paket, kanske hinner komma ett till.......
 
Dagens middag........
 
Maken gör ett försök........
 
Julklappsstarten har gått......
 
Hade en dagsgammal fralla......blev vitlöksbröd ikväll.
 
Såpass har vi med gemensamma ansträngningar nått nu..... på't igen imorron.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0