Fel telefonnummer........

......hade verkstaden antecknat och skickat sms igår, till f.....n vet vem (hahaaaa) att bilen var klar.
Fick veta detta då jag ringde imorse och undrade varför de inte hört av sig.
Bara att åka dit med maken, "tömma" kontokortet och låta honom ta hand om Dxder. Jag fortsatte till affären för matinköp och fortsatte sen till en till affär för mera matinköp.
Maken hade också stannat till för shopping. Han köpte ett nytt lysrör till min golvlampa, så nu är belysningen hos fåtöljen återställd.
Till middag fanns precis lagom mycket gratäng kvar från igår till oss båda.
Till efterrätt delade vi en petit choux-bakelse till en kopp kaffe. Kvällsmat var en räkmacka, också den delad (var ju räkmackans dag idag så......).
Senare förberedde jag morgondagens middag, som delvis ska färdas till "annan ort" innan den intas.
Vi ska också göra en liten utflykt med Dxder, sen börja plocka ur allt löst innan han ska gå i ide på söndag.
 
Dimman lättar lite i taget.......
 
"Någon" har försökt snärja "skedsländan".......
 
Trast-frukosten är serverad......
 
Ser ni "katten bland hermelinerna"....?
 
Bakelsen....som is no more....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0