Maken har......

....."snöat in på" Ceasarsallad tydligen, för igår kväll skickade han en bild på Hotell Bellevues variant av rätten (med räkor). Det var vad han åt som lördagskvällsmat.
Själv åt jag ju också räkor, men då i smörgåsform på tekaka.
Även denna kväll hittade han hem, klockan var faktiskt bara elva då han klev in genom dörren.
Efter en god natts sömn (en bra bit in på förmiddagen för mig) beslutade jag att slänga en del emballage på återvinningsstationen och väl där var det inte långt att gå till loppisen.
Dumt att inte dra nytta av det......
Visst blev det fynd och "några kronor" försvann från kontot, men hade lite kompletterande julklappar med hem istället.
Vad hittade så Inga att servera till middag? Fick bli hamburgare med pommes, lite oinspirerat men mat i magen ändå.
Har annars startat ett litet stickprojekt, också ämnat för jul.....så det förblir utanför bild.
Nu väntar vi på först lotto, sen en sen match för Liverpool. Kollar lite slött på annan fotboll i väntan på den riktiga matchen. 
 
Den här ville bo hos mig, så kunde inte gå förbi då......
 
Några till fynd......
 
Dagens "gourmet-middag"......
 
Flytten går.......
 
Kul magnet tyckte jag och köpte......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0