Nu ska han ut igen......

......och fara på bluesarrangemang. Denna gång är det i Hjo och den egna föreningen som anordnar.
Alla regler följes givetvis, men idag får han göra en arbetsinsats till skillnad från i onsdags.
Själv ska jag inte göra så mycket mer idag.
Hittade (som vanligt...) inte sängen förrän mitt i natten och tänkte att då kan jag ju titta på presidentvalsdebatten från USA som insomningshjälp. Dock somnade jag innan den ens hunnit börja, men har sett axplock nu på förmiddagen ur den.
En mera "städad" tillställning den här gången, om man överhuvudtaget kan benämna något som sittande president deltar i, som städad......
Är väl egentligen inte direkt förtjust i motkanditaten heller (som person).... men där finns iallafall substans att backa upp, bakom..... och fötterna "in the real world".
Hur gick det då med Tradera-"problemet"?
Jodå, jag fick ett negativt omdöme som köpare och lämnade själv ett likadant tillbaka, då det inte gick att få vederbörande att inse sitt ansvar.
Kommentaren från henne på mitt negativa omdöme, fick mig dock att gå i taket!
Där blåljuger människan att hon erbjudit sig återbetala pengarna!!!! och det var jag inte nöjd med.
Om så varit fallet hade det inte funnits något problem.........
Därefter stängde hon av sin mail på sidan och byter användranamn på sig själv.
Imorse kontaktade jag Tradera och anmälde henne. Har man rent mjöl i påsen beter man sig inte så och det hör definitivt inte hemma på en sån här sälj-köp-sida. Till saken hör att hon för flera månader sedan hade exakt samma dispyt med en annan kund (som också var otrevlig......och bara hittade på).
Ibland häller nån bensin på brasan och man går igång på att rätt ska f...n vara rätt.
Vissa saker måste man bara gå till botten med.
Nu får vi se om det kommer något, för jag betalade "portoböterna". Rörde sig inte om summan utan principen.....
En snabbtur till Tibro, för att hämta paket och handla mer mat......
Köpte en räkmacka till kvällsmys åt mig, men nu blir det rester till middag.......
 
Än finns det några få äpplen kvar i trädet..........
 
Mycket minnen finns i hyllorna......
 
.......från forna resor, behövs egentligen ingen "påfyllning".....men nya upplevelser vore trevligt.
 
Visdomsord finns det också gott om....lite varstans.
 
Och den här väntar på mig.......tilltugg till Idol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0