Snart avklarad......

....... är även tisdagen. Bättre väder, solen har hälsat på en del och fortsatt ganska mild temperatur.
Maken tog en promenad före middagen. Jag nöjde mig med att hämta posten tur och retur, innan det var dags att ta fram snickarkorven och laga lunch på den.
Jag fick kvarvarande potatismos, maken stekt potatis och ägg. Teven nyttjar jag ganska flitigt och datorn däremellan. Maken sliter nästan inget på dumburken, bara lite......
Men dagarna går sin gilla gång och nu har vi också avklarat eftermiddagsfikat. Det "hann vi med" innan mörkrets ankomst idag. "Starkt jobbat".........
Tror bestämt att det var både damfotboll mot Island och Champions League med Liverpool nu framåt kvällen.
Imorron är det onsdag.........(hahahaa) och höstdatumen tickar på.
 
Solen skymtar genom eklöven i höstfärg.......
 
And-lig "sammankomst" nere i Strandstadshamnen.
 
Snickarkorven färdig för konsumtion.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0