Broderiet fick vila.......

.....från mig igår och följdaktligen fick då mina hjärnceller ledigt, från totalkoncentration.
Men sängen är fortsatt svårfunnen, av någon konstig anledning........
Dock var jag väl uppe någorlunda tidigt idag ändå.
Hade bestämt mig för att åka en shoppingtur till Ö&B och då blev det även ett besök hos Rusta och på hemvägen Hemkompaniet (i väntan på den beställda middagen hos Kathy Thai).
Medan jag var ute och brände pengar, "umgicks" maken med sina (o-)"vänner på vinden" . Fångsten idag var två stycken.......
Nu har han omdisponerat en fälla till muren vid vinrankan, ute. Får se om tomat- och vindruvstjuven är så lättlurad att den lockas av nöten.
Har också lämnat en liten uppmuntring på nytt ställe idag, samt postat ett brev med en bläckis (som fått ett nytt hem...).
Blåsigt ute, men såpass varmt att det både gick att äta thai-mat och fika i altanhörnan.
Imorron är planen att hjälpa till med "röjningen" i Tibro. Finns säkert fynd att hitta........ 
 
Bara att sträcka ut handen från sovrummet och ta ett äpple till frukost....om man vill.
 
Avlämnat på ny adress......
 
Midddag.........
 
En av "trillingarna" påväg till nytt hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0