Det känns.........

........ i armen idag, där sprutan sattes. Både jag och maken är ömma, han har en tendens till viss huvudvärk, medan jag hade ont i hela kroppen inatt (kanske liiite feber). Fortsatt mör idag, men ingen egentlig feber, bara liiite förhöjt mot vanligt.
Aningen små-nojig kanske jag är, över hur det ska utveckla sig framöver.
Har man en grund med ont överallt som normalläge, behövs inte mycket om det tillstöter det allra minsta.
Sätter sig på humöret..........
Men bara att gaska upp sig, .......tar det lugnt resten av dagen iallafall och sen får vi se.
Tog en liten promenad, men gick aldrig in hos loppisen idag. Väldigt trött är jag, så efter att Inga bjudit på kebab (på kycklingfärs) till middag, har det blivit en nästan två timmar lång tupplur i fåtöljen.
Vaknade dock av makens "brötande" utanför, då han fortsatte med lite montering, men nu skulle han lyssna på blues-radio en stund.
Vi får se hur länge jag håller mig vaken nu då...........
 
Verkar fortsatt vara"rengöring" av avloppet.......... låter gör det iallafall.
 
Pilfinken håller koll på Strandstaden......
 
Hur orkade jag göra sallad igår kväll.........?
 
Blommar överallt......
 
.......och de stora påskliljorna har nu slagit ut på trappan.
 
Middag idag också.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0