Lite surt.........

......var det allt att komma på framåt onsdagskvällen, att jag missat herrlandslagets kvalmatch.
Allra helst då det hade varit en bra och rolig match med storvinst , samt att den resulterade i att de är klara för nästa EM. Får koppla på ett bättre kom-ihåg till imorron (och söndag), men nu gäller det ju inget i dessa kvarvarande tillställningarna.
Att jag missade detta, berodde på stenhämtningen. Föll alldeles bort ur minnet, precis som lotto-dragningen. För andra veckan i rad 3+2 rätt, men det ger ju föga antal kronor.
Dock kom ett Messenger-meddelande angående "flyttfärdiga" bläckisar. Det slutade med att tre stycken blev lagda på brevlåda idag....... några kronor plus.
Fanns rester att äta till lunch, då vi slutligen vaknade till idag, för vi var allt i segaste laget båda två.
Jag tog mig i kragen och åkte en tur till Hjo för att inhandla lite förnödenheter hos Hem & Hobby.
Passade också på att kolla av de två loppisarna, även där hittades några småsaker att köpa.
Fotvård i Tibro väntade därefter och thaimat hämtade jag till sist, innan hemfärden.
Hemma var maken i "pillar-tagen" och tryckte på gummilisten som "sista grej", innan taket sen kan monteras. Efter att vi ätit friterad kyckling, assisterade jag en aning med list nummer två.
Kollat assistentredovisningar och konstaterade att det blir ett telefonsamtal till ansvarig imorron.........
Nu väldigt trött, i fåtöljen, slötittande på Europa-league Manchester United-Roma. 
 
Är några dagar sen nu, men äntligen är linnet ihopsytt. Har legat till sig några månader sen det var färdigstickat.......
 
Gårdagens avslut.......
 
Dessa tre "amigos" är på resa till Hägersten nu.......
 
Sen middag idag.........thai-takeaway.
 
....och så var torsdagen slut....precis som jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0