Madrass-test.....

...... tog vi oss för att göra idag. Efter att ha läst Jysk-bladet med reaerbjudanden, åkte vi framåt lunchtid till butiken för att provligga. Beställa fick man sen göra på nätet av just den modellen, så det är nu gjort.
Innan vi kom så långt hann jag med ett besök i guldaffären för att byta lås på en silverkedja och såg då att Kicks hade 20% på intressanta objekt, så dyra saker blev mindre dyra iallafall.
Utnyttjade detta och investerade i ett "parfymlager" för troligen minst ett år framåt.
Nästa anhalt fick bli COOP restaurang och klassisk tisdags-meny: fläsk med tillbehör.
Stärkta av måltiden åkte vi på hemvägen in till husbilsleverantören. Vi saknar fortfarande den (till i juli) utlovade markisen.........
Det gjorde de också ........ fortsatt strul hos leverantören är irriterande, men inget att göra åt. Så vi får bara fortsätta vänta på den.
Påfyllning av matvaror fixade vi sen i Tibro, innan vi återvände hem.
Ingas förberedda middag där i kylen, får intas imorron. Bra för sen ska det ut och fikas med symöteskompisar.
 
Vi provade båda två, men främst jag som har specialbehovet.......
 
Ok, men inte den godaste varianten av denna rätt kanske.......
 
Härhemma vaktade denna gynnare vid trappan.........
 
Ännu en Spanien-favorit: "Tostada" till mitt kvällskaffe....
 
Fick några foton ....... Lekstugan klar för sin invigning, ser ni skumpan? Och brevet jag skickade i fredags kom fram idag, levererades vid dörren till syster och bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0