Det gick inte så bra......

.....vare sig för Liverpool eller makens hockeykillar. Ingen av oss var nöjd efter färdigspelade matcher.
Ny match för Liverpool på söndag, mot serieledande Manchester City. Hur nu det ska gå......
Maken var även missnöjd med sin hör-utrustning.....igen, då han vaknade i förmiddags.
Den har strulat flera gånger senaste månaden, så han åkte in till "storsta'n" och får nu invänta reparerade delar via posten så småningom. Jodå han hör en del ändå, men det fungerar inte med telefon och musik via "halsband" nu ett tag.
Medan han var på utflykt, passade jag på att tvångspromenera mitt motsträviga knä. Envisast vinner ungefär........ 
Sol och kallt (-7 till -9) under "strapatserna" utmed sjön på ca 2 km. Skönt att komma in i värmen igen och ta en dusch innan matlådan med ris och gryt-rester värmdes till middag.
Glashusfika lite senare i -12 grader och nu är det mer än -16 på termometern.
Jag tillbringar kvällen i fåtöljen, virkande bläckisar........(hahahaaa) och så spelar Tottenham strax.
Får ju hålla mig uppdaterad på barnbarnsfavoriterna, trots deras (i mitt tycke) osympatiske tränare.
.....och imorron är det redan fredag igen!
 
Slutligen kom dom igår, strax efter fem......i skymningen. Vinkande glatt till mig, trots låååång dag....
 
Fortsatt snöklädda träd, även idag......
 
Fint, men kallt.......
 
Han jobbar på..........
 
Vilande båtar i kylan........
 
Maken fick "körv å potäter"....... när han kom tillbaka från sta'n.
 
Tända ljus ska det va', även om skymningen ännu inte sänkt sig.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0