Kopior..........

........passade jag på att få gjort idag, inför insändandet av god man-redovisningen.
Efter lite städning, frukost och dusch (medan maken tog hand om den snö som trillat ner under natten)
var det dags att åka till Tibro.
Första anhalt blev gamla arbetsplatsen för att "låna" kopieringsmaskinen.
Var är kakan? var det första jobbarkompisen frågade, innan han öppnade dörren. "Kommer en annan dag"......svarade jag och fick komma in.
Ganska snabbt avklarat  att göra kopior och sen lite prat med de som var på plats, innan jag därefter drog vidare mot ICA.
Två fulla kassar mat följde med därifrån, men kom precis nu på att Aftonbladets tevetidning blev totalt  bortglömd.
Medan jag packade upp och stuvade undan alla varor, passade Inga på att starta dagens middag.
Hemlagad schnitzel med pommes och grönsaker serverades ungefär en halvtimma senare.
Vaniljbullar -storlek större, fanns inköpta till glashusfikat och är nu uppätna (jag orkade bara halva.....men den som spar hen har....).
Fåtöljen har varit nyttjad en stund och flera bläckisar är under tillverkning......
Men då jag lade upp en ny annons på nätet igår, har nu ytterligare fem fått napp på nya hem. Så får allt fylla på lite (hahahaaaa....)
Kommer en och hämtar dem imorron. De som flyttade till Götet klarade resan bra och ankom dit idag.
 
Ja det var en del att få undan........
 
Var här på ett litet besök.......
 
Middagen var serverad strax efter tre idag.......
 
Dessa ska åka till Hjo imorgon......
 
....även denna fick hänga på till samma ställe.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0