Nejdå......

......inte blev det mer än 3+1 rätt på någon av lottoraderna. Så inga nya kulor att rulla där inte, men det var dags att förnya insatsen. Med andra ord behövdes det nya friska egna "kulor" att tillföra, så jag kan slippa vinna i tio veckor till.
Mellon sen, ja det blir aldrig som den gången Louise Hoffsten deltog med kanonlåten "Only the deadfish follow the stream", ..... jo tittar gör jag........ men röstar?
Aldrig, bara denna enda gång har det hänt, att det kändes "rätt och nödvändigt" med röstsamtal. 
Visst har det genom åren funnits en och annan till, bra låt: Ring.ring med Abba och Orups: Det gör ont..... som exempel. Annars har de flesta andra bara passerat revy.......... 
Gjorde som sagt tacos och åt alldeles för mycket........
Idag efter lite "förstärkt frukost", tog jag så en promenad till loppisen. Hade inga planer på att shoppa, men alla vet väl hur det kan bli...?
Därför hade jag med en påse därifrån, på den långa vägen hem (utmed sjön och förbi Strandstaden).
Strax efter hemkomst, serverade Inga köttfärssås med spagetti och efter det var det makens tur att förse sig med lite frisk luft.
Nu återstoden av söndagen, ska jag bara "helga vilodagen"...........är tanken.
 
Söndagens start.......
 
Sjö-invasion.......mer bilar än på sommaren vid badplatsen.
 
Aktiviteter utmed hela återvandringen hem.....
 
Har man sett....... en ny glad trasmatta, hittad idag.
 
Smaklig måltid........sa Inga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0