Det gick ju bra.......

........ över förväntan bra, för Sverige i handbolls-kvartsfinalen.
Rena utklassningen även i denna match och nu väntar Frankrike i semifinal imorgon, fredag kväll.
Annars har jag under dagen varit i Hjo och hämtat en del papper, samt pratade en stund med tjänstgörande assistent. Syster valde att bara säga hej och sen fortsätta med sitt......
Nåväl, har nu fått alla papper som behövs för att avsluta årets god man-redovisning. Så "bara" att jobba klart och skicka in nu då.
Hann slinka in och handla en liter fil och jäst, för bak av formbröd........... imorron kanske, då maken ska med leasingbilen på service under förmiddagen.
Dessutom var jag hos Hem&Hobby för inköp av tyg till ett antal kuddfodral att piffa upp soffan med.
Skickade också iväg två "Sverige"-bläckisar till bonusdotter i Alingsås.
Maken åt sin middag medan jag var på utflykt och jag tog resten av köttfärssåsen till spagetti när jag kom hem runt tre.
Nu vid teven i "nervös" väntan på kvällens fotbollsmatch i Premier League. Tottenham-Liverpool startar från London vid nio.
Passade på att göra en inventering av bläckisarna i resväskan. Där bor just nu 69 stycken i olika färgställningar. Kan vara så att ytterligare en är påväg att flytta.....till Götet.
 
Semla-premiär igår, här i väntan på den varma mjölken.......
 
Då var denna sås slut........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0