Enligt önskelistan......

.....så får man inte alltid det som står överst. Men aningen bättre på rörelsefronten har det blivit, men är man otålig så är man. Vill bli bra direkt.....helst igår.
Nu är det inte riktigt så och som grädde på moset, låg hela blogg.se-sajten nere igår. Så jag kunde inte ens ljuga ihop något positivt (.......eller negativ) som tidsfördriv.
Tidigare under dagen igår var maken och jag hos sonen (i Tibro-lägenheten) för att hämta en DVD-hylla (en sån som ingen vill ha numera enligt honom.....bara jag).
Får se om jag "befriar" honom från den andra också......
Innan vi återvände hem, blev det COOP-proviantering. Jag fyllde kundvagnen med allt möjligt, men maken behövde bara två påsar chips.......
.....och så hade det kommit ett paket bomullsgarn, att hämta. Vilken överraskning!
Nu har snart även lördagen passerat, Inga gjorde en köttfärspaj (med broccoli....) till middag.
Kors i taket, maken sa att den var god! Måste komma ihåg att framföra det till Inga .......
Liverpool spelade FA-cup-match igår kväll och tog revanch på Aston Villa, för den förödmjukande 7-2 förlusten tidigt i höstas (i ligan). 
Fika i glashuset avklarad och lite tvätt.......med gemensamma "ansträngningar"  av båda makarna, alldeles utan Inga denna gång. Hon gjorde biffar till morgondagens middag istället.
Ja så var det då lotto igen...........
 
Ja ljust är det väl.......... men inte mitt favo-väder.
 
Igår blev det kalkonstuvning med ris.....
 
Tibro by night.........
 
Det fanns ett litet "hål" i mitt sy&diverse-rum.
 
Men titta, vilken lycka.........och rikedom.
 
Paj till middag.....
 
Sen startar vi testning av alla nya färger........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0