Klart........

......att "grabbarna" från Liverpool skötte sig och spöade Mourinhos Tottenham åter igen (på deras egen hemmaplan... 1-3 blev det). Onödigt att vara nervös.....kan man ju säga såhär i efterhand. Nog har jag en viss sympati för barnbarnens förmodade besvikelse, men håller man på rätt lag så gör man.....(hahaaha)
Klar är också årets "roliga" (not) redovisning. Nu ska det bara köras en massa kopior innan insändningen.
Klar är även flytten för bläckisen till Götet, med den förändringen att "en kompis" hängde på.
Så det blev två bläckisar i brevet, som får åka med maken imorron bitti, till en brevlåda för vidare färd mot det nya hemmet.
Nu är det fredag igen, för klockan har sprungit förbi tolvslaget..... och jag har (som vanligt) inte hittat  till sängen. Men snart så........ 
Ser ut att bli fint väder idag, men ca fem minus på termometern. Maken har åkt på sin "utflykt" till Skövde med leasingbilen. Jag har väl (kanske) kommit ur bingen, men man vet aldrig om jag kryper tillbaka med kaffe och macka......en stund.
Så blev det, men innan dess hjälpte jag Inga att sätta in ett formbröd i ugnen, som var klart efter en timma.
Även en tur till Tibro är avklarad, sen maken kommit hem igen. Pantat flaskor, handlat toapapper och tagit med thaimat hem för dagens middag. 
En liten Gerd-promenad och inhämtning av posten....också avklarad. Nu teve och snart glashus-fika.
Sen blir det handboll...........
 
De här två kamraterna har startat sin resa........
 
Nybakad limpa.......
 
Då äter vi fredagsmiddag..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0