Bara blues.........

....... för hela slanten. 
Visst kom maken hem nu i eftermiddag efter en "maratondag" igår i Krylbo, men nån timma senare drog han på bluesmöte i Tidaholm.
Innan dess hann vi instruera sonen om hur Zäta fungerar (så mycket vi nu hunnit lära oss)......
Sonen anlände vid tre och maken inte mer än fem minuter innan.
Jag fastnade i en SVTPlay-serie igår kväll och det blev seeen natt innan jag slutligen förflyttade mig till bingen. Inte så värst många timmars sömn alltså.
Ganska slö dag därför och tupplur i fåtöljen runt fyra.
Duvungarna är fortfarande ensamma hemma.....precis som jag alltså.
Ska vattna lite i växthuset nu bara, sen dansk deckare. Ernst tittade jag bara på med ett öga.......
 
En vanlig onsdag i juli........
 
Bröt av en vinranka för nån vecka sen, suttit i vatten och fått rötter, nu får vi se hur det går....
 
Dagsläget.......
 
Vann en handduk på Postkod-lotteriet.......
 
Min middag...maken åt på Sibylla i Askersund.....
 
Nu åker hen på utflykt med sonen......och hans bil står kvar här till förfogande.
 
Natti, natti syskonen Duva......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0