Inte hjälpte det......

.......att jag hejade på England. Det blev en sur förlust i finalen på hemmaplan (Wembley) efter både förlängning och straffar. Mer spännande än så kan väl inte en match bli egentligen, men väldigt synd (och lite snopet....) känns det när fel lag slutligen vann.
Så var det alltså slut på EM för denna gång, men om bara ett och ett halvt år tar vi VM istället och då får både engelsmän och svenskar ta nya tag.....precis som alla andra som inte vann.
Idag är det visst träningslandskamp i handboll för herrar, det kan man ju alltid titta på....... också. 
Inga var inte alls sugen på att laga mat idag. Vilken tur att Millners hade maträtter på dagens meny, som vi kunde tänka oss att äta. Maken valde strömming, medan jag föredrog kalops.
Under förmiddagen var maken ute och installerade en metalltråd (i växthus-taket) att binda upp tomatplantorna i. Där var varmt sa han.......
Jag tog bilen mot Tibro för att hämta dagens middag, samt handla en del andra förnödenheter.
Har en del "potentiella" hushållssysslor att ta mig an ........vi får se lite senare.
 
Herr & fru Duva håller fortfarande våra äpplen sällskap......
 
När man tagit bort nästan alla blad, ser man att det blir några stycken iallafall framöver......
 
Någon renoverar helikoptern på taket........
 
.....medan någon annan lagar maten.
 
Hittade för någon vecka sen, ett nytt "draperi" till skohyllan i hallen. Rätt nöjd.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0