Inte på topp.......

..........riktigt idag. Trött och lite "yr i mössan", samt magen knorrar oupphörligen. Kanske en släng av katarr och gallbesvär. Vad vet jag, men åt en del vindruvor igår eftermiddag som kan vara boven.....
Inte många knop på mig alltså, medan maken har "gullat" med "Polar'n" (gräsklipparen...) och bytt kniv bland annat. Nu klipper den bättre iallafall säger han.
Postlådepromenaden gav inget idag. Från inköpsrundan igår fanns grillspett och kycklingfilé, så Inga behövde bara lägga lite pommes i fritösen.
Plockade några ärtskidor igår, vilka maken fick i sin sallad till. Själv äter jag INTE råa ärtor (bläää).
Funkar bara i grönsaksblandningar, kokta för min del.......
Extra mycket teve har det blivit.......... ny bok påbörjad också. 
Duvungarna är åter ensamma hemma och har troligen varit det hela natten.
Framåt kvällen väntar ännu mera teve. Mord i Midsomer och annat........
 
Kvällsmackor i solnedgång.........
 
Snögubben i skymningsljus......
 
Middag......
 
Mor och en unge i grönskan.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0