Zäta hade shoppat loss........

........ där i Danmark. Öl och cider (flera flak), "bubbel" (flera flaskor), choklad, godis, remouladsås, tjockkorv och fläskfilé.
Detta var bara det som vi fick med oss hem, så jag antar att de medföljande på resan handlade minst lika mycket för egen del.
De var inte hemma förrän vid fyra inatt, men några timmars sömn blev det väl ändå innan vi dök upp.
Men trots vad vi säger insisterade sambon på att husbilen skulle städas noggrant och spolas ren under förmiddagen innan vi kom.........
Sen fick vi kaffe med dansk kaka, innan vi skulle fortsätta till Slutarp för att titta på extra madrasser till Zäta. Hade varit inne på deras hemsida för att verkligen kolla öppettider. Visst hade de lördagsöppet, ingenting stod det om någon semester. Men se det gjorde det på dörren, när vi kom dit.
Sååååååå irriterande.........
Fick bli ett stopp till i Falköping för mat på COOP och sen på hemväg ett telefonsamtal till thai-en i Tibro. Så vi fick faktiskt middag även denna dag.
Därefter titta på OS, diskusmedaljer hann jag precis se det sista av i direktsändning, medan maken valde att se från början. Nej jag spoilade inte........
Missade dock damhandbollen imorse, men de vann igen .........över Brasilien denna gång.
Men oj då.....ögona faller bara ihop på mig. Powernap....??
 
Återresan hem, efter att ha "bytt bil" (igen) med sonen......
 
Nu bara svänga av för hämtmat.......
 
Här har vi några flak dricka av skilda slag........
 
.....och så lite till, inburet på köksbordet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0