Före elva.........

.......hade Inga fixat ett bullbak. Bra jobbat av henne tycker jag. 
Någon post fick vi inte idag, fastän jag var där och tittade två gånger.......
Nästa deg sattes vid ett-tiden, för då var det dags att fixa middagen och det fick bli pizza idag.
Lite allt möjligt blev lagd på den och det visade sig smaka helt ok.
Maken har börjat (fortsatt) att röja i förrådet. Beror på hur man ser det då förra årets "reform" därute kom av sig av någon anledning.
Nu i vår har det ju också kommit annat emellan och stört....typ växthus. 
Igår hade han framme högtryckstvätten för att befria min KIA från e massa fågelskit (mest måsar skyldiga) och då tänkte jag provstarta det avställda fordonet, men se där var det dött.
Kompisen skickade sms att hon gärna tog en kopp kaffe om en stund om det passade. Såklart att det gör det......... och bullar finns ju klara. 
Hon cyklade hit i det vackra vädret och efter en två timmars sittning med trevligt tjat, har hon nu startat retur-resan på en halvmil.
Det får bli överbliven pizza till kvällsmat nu.......och förresten, inga miljoner på lottot idag heller. 
 
Dörrskenorna var också i behov av högtrycksrengöring.
 
Liljekonvaljerna tittar nu upp i vårt cementrör.
 
Aklejorna växer som ogräs, men är ju fina också.....
 
Ja det blev en igår kväll också.
 
Ingas förmiddagsbak.......
 
Preparerat för pizza...........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0