Solen skiner........

.......och jag valde två mackor med nypressad juice och kaffe till frukost....... när jag vaknade.
Slutligen tog det bättre jaget över och det blev en stav-promenad runt samhället.
Inga förberedde middagen under tiden och duschen vid hemkomst var väldigt skön.
Kollade en del på stafetten, men det gick ju verkligen sådär...... men man kan ju inte vinna allt här i världen, så bara att komma igen.
Stuvad blomkål med isterband serverade så Inga och nu chillar jag i fåtöljen till husletning i Spanien på teve.
Maken bestämde sig för att tillbringa en stund promenerande i solskenet och jag antar att det blir kaffe i glashuset efteråt. Vi får se om Inga hinner baka något nytt tills dess.......eller inte.
Jodå hon hade lite energi att göra ett försök ........med havreflarn. 
Återstår att se hur de ser ut efter sejouren i ugnen.
Ja de duger nog till kaffet iallafall........
Sen väntar match mot Chelsea för Liverpool framåt kvällningen.
 
Snögubbeparad......Traderafynd till min samling (iallafall en får stanna.....)
 
Väldigt blå himmel idag......
 
Inga bjöd till middag......
 
Now we're talking.......... 
 
Uppsnyggning av fikabordet ute......
 
Inte direkt brända....utan välgräddade, -havreflarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0