Inte som planerat.......

......gick det med vare sig fotbollsmatchens slutresultat, eller den inbokade rehab-tiden.
Liverpools första förlust i ligan den här säsongen, men de får väl bara ta nya tag efter landslagsuppehållet.
Skulle varit på ett första besök hos rehabiliteringen under förmiddagen idag (med motsträvig axel). Men en och en halv timma innan min avtalade tid ringde de återbud. Fysioterapeuten var sjuk. (Likadant var det förra gången jag skulle starta en rehab, för ca tre år sedan.......) Nu får jag vänta till den nittonde, innan de har tid att ta sig an gammal tant.....
Dock var jag ändå tvungen att åka till Tibro, för det behövde inhandlas ett och annat. 
Två mataffärer och tre stora kassar senare återvände jag hem......med "bytet".
Maken hade slutfört städningen och stekt sig lite korv- och potatisrester till middag. Så medan jag stuvade in all shopping stekte Inga pyttipanna på mera rester av korv och potatis........till mig.
Maken tar sin promenad och jag ska gå tur och retur postlådan strax.......hahahaaa.
........och där låg bara en räkning, den månatliga leasingavgiften på (den ena) bilen. Den "sjunger nu på de sista verserna".....ska lämnas åter i januari. Tre år går väldigt fort....... men nu behöver vi inte längre två personbilar. Som pensionärer får vi planera bra istället, om vi ska åt olika håll -samtidigt. 
Sommarhalvåret har vi ju sen även Zäta, husbilen......
Nu har vi klarat av eftermiddagsfikat också, (där gjorde vi slut på ytterligare rester ....)
 
KO-vakt utanför COOP........
 
Detta bjöd Inga mig på idag, till middag.........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0