Klen tröst......

.......men inte var Nederländerna bättre på fotbollsplanen igår mot Montenegro, än vad Sverige var i torsdags. Dock klarade de (med ett nödrop) oavgjort, men har precis som Sverige, en onödigt komplicerad sista match i kvalet.
Så man skulle väl kunna säga att lördagsnöjet uteblev........
Vad har jag då gjort av denna söndag? 
Inga bjöd på en ordentlig frukost: Kokt ägg, nypressad juice, kaffe och laxmacka.
Sen har jag hållit teven sällskap en hel del, men även rensat och gjort iordning i hallens byrålådor.
De med alla vantar, halsdukar och ......dylikt, där var en väldig röra och hade behövt tagits tag i för längesen. Men nu är det ordning och ska så förbli (i "mina" lådor" iallafall.
Blev en liten kasse över, som fick följa med på promenad till klädinsamlingen.
Tog även in vår parasoll för vinterförvaring....(i växthuset) igår eftermiddag.
Söndagmiddagen var ju halvfärdig (gårdagens köttrester) så stekte potatis, lök och champinjoner till bara.
Livstecken från maken, gjorde gällande att han återkommer med bussen ikväll.
Mitt i första halvlek av Sveriges ödesmatch mot Spanien.
Vi får väl se hur trött han är på en skala......och hur nöjd......
 
Jodå....det smakade utmärkt.......
 
......precis som det här.....lite senare på da'n.
 
Har även gjort iordning och lagt ut denna till försäljning..... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0