Matchen på datorn.........

........ gick bra för Liverpools del, vinst på hemmaplan med 2-0 mot Atletico Madrid.
På plats fanns fd. Liverpoolspelare, både i motståndarlaget och på läktaren.
Då det begav sig var de bejublade på Anfield, men igår buades förre skyttekungen Suarez ut av hemmafansen. Torres .......som åskådare klarade sig dock från sådana känslo-yttringar.
Lottodragningen var dock ingen kul underhållning.
Efter sovmorron idag, var det promenad för maken och smet-vispning för mig, innan jag besökte duschen.
Stockholmare påväg och runt halv två ställde sig maken och stekte pannkakor, men det tog snart slut på "min" smet och han fick vispa mer. Det var strykande åtgång på pannkakorna.
Lite röjning i gäststugan startades och ska slutföras imorron, tillsammans med en del trädgårdsgöromål.
Men idag ville dottern till second hand i Hjo och jag hakade på.
Lite smått och blandat blev det med därifrån.
Under tiden fikade de andra hemmave' och nu ska det ätas mackor till kvällsmat.
Sen blir det sänggående lite varstans i huset och gäststugan........... vid olika tidpunkter.
 
Liverpools nuvarande skyttekung (Salah) koncentrerar sig inför matchen......
 
........och här är "den gamle"....som blev utbuad vid återkomsten till Anfield.
 
November-morgon.......
 
Känner inte riktigt igen mig.....har ni målat om huset?
 
Jag fick en ny snögubbe-lampa i present......
 
och data-generationen har hittat "mormors sänghörna" fungerar bra att sitta där.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0