Dags igen........

....att åka och handla mer mat. Helt slut på all mjölk hade det hunnit bli, tänk Er detta.......
Sen vankades det bara rester till middag, olika slag. Maken åt medan jag var på shoppingturen, jag tog min matlåda vid hemkomst.
Vi tog därefter varsin promenad, men upplevde därefter båda att våra magar inte var helt "på bana".
Skulle vi våga oss på en kaffe med macka vid fikatime........jodå det funkade.
Nu bestämmer vi oss för att det var nog bara en tillfällig dip.
För en stund sedan var kompisen här på ett cykelstopp och befriade oss från de sista chilifrukterna som plantan producerat. Själva vågar vi inte ens testa dessa........
Försökte ju med den första, men fick hosta bara av att skära uti frukten och hetta i ansiktet.
Så äta......näääää, det utsätter vi oss inte för. Visst är den stark säger kompisen, men ett uns åt gången smakar bra hävdar hon. (Fa.......n tro't, säger jag) 
Var nyss ute med "starten" av vinterdekoren för muren på uppfarten.
......och så var denna måndag snart till ända, bara fåtöljhäng vid dumburken kvar.   
 
Vildvuxna höstblommor, men vackra......
 
Har lagt upp lite alster på nätet........finns för många i huset.
 
Murprojektet "startat".........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0