Hittade ingen.....

.......matta som såg ut som jag tänkt mig, till bordet och de nyomklädda stolarna.
Men har bara varit på Hem&Hobby än sålänge. Men tomhänt åker man ju aldrig därifrån, så ej heller idag.
Då jag återvände hem, var maken ute och knallade en sväng.
Inga satte igång dillkötts-middagen och den smakade som förväntat väldigt bra. Nu har solen försvunnit och jag sitter vid teven. I väntan på den riktiga matchen (Liverpool såklart....) som startar klockan fyra, slötittar jag på en annan för att fördriva tiden.
Skulle ju kunna fixa biffar innan kanske......
Det tyckte Inga också var lika bra, så vi gjorde 32 biffar och ett matbröd i form, innan matchen drog igång. 
Började bra för Liverpool, men sen kom de av sig och fick bara oavgjort på hemmaplan......mot Brighton som kämpade sig tillbaka från 2-0 och matchen slutade 2-2. Bättre kan dom ........
Men motståndarna ska ha en eloge för att de aldrig gav upp, det lönade sig ju.
Nu Tottenham - Manchester United, kan bli intressant det också............
Eftersom Inga hade en äggvita över..........satte hon nyss in några maränger i ugnen. Om en timma...... drygt, får vi se hur de blev.
Maken åkte till Labbås...... på bluesafton, dyker väl upp nångång efter midnatt. Men då vi får en extra timme att sova på inatt, så ska han väl inte behöva vara trött imorron.
Men om så vore............va' gör dä'.
 
Lika god som vanligt.........
 
Sista egenodlade dillen (från växthuset), kokar jag dillkött på..........luktar mmmmmm.
 
Fuskvantar klara igår.....lila/vita.
 
Behövs inte mycket kött tycker jag....grejen är såsen.
 
Ett tag sen........men köpte en sån idag och avnjuter till fotbollen.
 
Ett gäng biffar och en formlimpa.......svalnar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0