Inga fel........

......funna på det utsända underlaget, ringde redovisningsavdelningen i Hjo och sa imorse.
Frågan är då om jag inbillar mig det jag läser på medsända papper, eller är jag plötsligt kocko.
Fick "erbjudande" att komma till Hjo för att gå igenom alltihop......
Nej tack svarade jag syrligt och tillade att jag skickar tillbaka med alla fel markerade och by the way .......JAG har gjort detta i hur många år somhelst, det är ju ni som är nya på jobbet.
Efter en macka till frukost med nypressad juice och kaffe, åkte jag till Skövde.
Har förstått att den "parfym" jag äntligen hittade efter flera års letande nu tagits bort. Ville kolla i butiken om det möjligen fanns nån kvar.
Nej det gjorde det INTE och fanns ej heller i deras centrumbutik. Tjejen jag pratade med var väldigt trevlig och hjälpsam. Lämnade mitt visitkort och så skulle hon kolla runt med övriga affärer i kedjan i hela Sverige åt mig, samt meddela vad än resultatet blev. Som sagt väääääldigt trevlig........
Fortsatte därefter till nästa ställe och blev där stående en lång stund, konverserande en fd. kollega (och blogg-läsare). Sen hem för att snabbt fixa middag......seeen middag, över tre hann klockan bli.
Maken gick nyss ut i blåsten för att ta sin dagliga "walk".
Vi får se vad jag kan hitta på till kaffet och senare väntar Idol ........... som underhållning.
Men först annat "nöje".....alltså sammanställning över alla fel i juni-redovisningen.
Det blev en dryg halv A4-sida och tog nästan en timma. Sen har jag lagt brevet på brevlåda för återresa och åtgärd. På "hemvägen" tömde jag vår egen postlåda ....och där fanns en ytterligare redovisning att kolla. Ja vad tror vi om det......... helgnöje-/irritation...??
 
Då startar vi fredagen........
 
Räkpasta....i all hast vid hemkomst från staden.
 
Here we go again..........or not?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0