Lite av ett sömnpiller.......

........ kan man väl beskriva fotbollsmatchen igår på Irland som, men tack vare ett självmål lyckades de svenska tjejerna få med sig alla tre poängen ändå.
Efter sänggåendet (i för mig normal tid) blev det väl ganska omgående sömn, vaknade trots detta ganska tidigt iallafall och var fortsatt trött.
Magen talade om att den var sugen på välling till frukost och då fick det bli så........
Senare framåt förmiddagen blev det dock en macka, men kaffe väntade jag med till efter middagen.
Den bestod idag av hämtmat...... thai. 
Före den hämtningen köpte jag en bingo-lott i Gallerian och kompletterings-handlade några saker hos ICA, samt lämnade ifrån mig en säck utrensade kläder till bonusdottern, att ta för sig av och sen lämna överblivet vidare.
Gick en mini-promenad till postlådan vid hemkomst och även idag fanns assistentredovisningar att kolla.
Bra ordning även denna gång, så nu ligger ett brev för avfärd på byrån igen.
Maken tog en promenad i blåsten och jag slumrade (fortfarande trött) i fåtöljen en stund.
Eftermiddagskaffe blev det som vanligt, med en tranbärsbröds-macka som tilltugg idag.
Nu får vi se om jag håller mig vaken över Idol-sändningen.........
 
Fika igår.........chokladkaka med mango och grädde.
 
Lämnade även av lite Halloween-godis i Hörnebo.
 
Stannade vid Ransbergs skola och tog ett kort, rivningen skall visst starta nästa vecka.
 
Fortfarande åt andra hållet......finns en del husvagnar kvar på campingen.
 
Nummer 26 med små räkor och vegetariska mini-vårrullar därtill.
 
Nyköpt bröd till fikat.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0