Mera mos........

.......blev det idag till middag, då jag gjorde en ordentlig laddning (till fiskpinnar). Visst blev det över, men det var meningen eftersom jag ska ha det som "ingrediens" till symötesmåltiden imorron.
Jomenvisst, den här gången kommer jag ihåg att det anländer gäster och har förberett vad som ska serveras.
Men innan jag kokade mos, fick det bli en "tvångspromenad" på två kilometer. 
Igår hade jag en trevlig kaffestund med den tapetserar-kunniga grannen och har nu bokat in ett besök för mig, en stol och fyra stolsitsar. Vilka är meningen att jag under vägledning ska förse med ett "citrontyg" istället för trasigt skinn.
Maken tog en promenad på eftermiddagen, men han fick lite regn på sig, vilket jag slapp under förmiddagen.
Ska nu fixa lite kvällsmat och imorron väntar bakning av frallor med mera.............
Nu väntar Atletico Madrid-Liverpool i Champions League........
 
Fler och fler flygplan siktas igen.....
 
Grannen har tänt i kaminen........börjar bli kallt nu.
 
Chokladkaka med glass och kanel-micrat äpple till kaffet igår......
 
Klara inför måndagen......
 
Efter förmiddagsregnet.....
 
Tallskogen på spåret.......
 
Middagen är serverad.........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0