Uppe i ottan.........

......var maken och "härjade" i köket med ljuset tänt vid okristlig tid för "normalt folk" (jag...).
Dock lyckades jag ändå sova vidare till ett mer angenämt klockslag.
Fick då bli en någorlunda frukost för min del och rätt snart återvände så maken till sängen för att sova förmiddag.
Då var det hög tid för mig istället, att starta lördagen. Blev först en "date" med duschen, sen ut i blåsten och ner till loppisen för att fynda......
Jodå, stavarna i en hand och kasse i den andra på hemvägen därifrån.
Dags att ta tag i dagens middag för Inga, så både hon och jag hann se den tidiga Liverpool-matchen idag (vinst borta med 5-0 mot Watford).
Innan dess serverade alltså Inga: dansk fläskfilé (sista biten från frysen) med stekt potatis och broccoli.
Maken gick nyss ut i blåsten för en motionsrunda, medan jag sitter kvar vid teven och kollar Leicester-Manchester United.
Rapport angående redovisningen i postlådan igår: Den var på en helt annan nivå av ordning. Inga som helst problem att snabbt kolla den. Så nu har jag ännu ett brev att posta.........
Annars är snart min egen vridna halsduk och två "fuskvantar" klara för användning då kylan knackar på, på riktigt. Näääääää längtar inte efter det..........
Symötet hade "tur" idag på lottot. Hela 26 riksdaler att festa upp.........hahahaaa
 
Vi delade en "burek" igår kväll. Maken var inte imponerad alls.........
 
Ja det var gott.........tur vi har ett glashus, för det blåste av attan.
 
Mina fynd idag.........minus ett (hemligt).
 
Gjorda till mig själv....vriden halsduk och fuskvantar.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0