Var jag trött eller......

.....var jag helt utslagen igår?
Ja vid elva gick det inte att hålla ögonen öppna längre, så hittade snabbt sängen och sov sen till över nio imorse.
Fick bli kaffe med mackor bara och senare tog jag bilen in till Tibro för att bunkra två fulla kassar mat, innan det blev fotvård och därefter hämtade jag en full plastpåse med stora, frysta vårrullar (lumpia...) och en bit nöt-frukt-chokladkaka.
Passerade sen maken ute på sin promenad, strax innan jag stannade vid den nyöppnade pizzerian (igår) i Fagersanna.
Granne med dygnsbutiken.......
Det fick alltså bli pizza för min del till middag. Maken hade redan stekt sig lite korv och potatis när jag åkte iväg.
Hoppade över kaffet, men maken tog en bit pizza till sin eftermiddagskopp.
Fick sen besök av tapetseraren med hund, som ville se hur det tog sig ut på plats. Så båda inspekterade stolarna och jag talade om hur nöjd jag var med resultatet.
Tog en promenad med lite återvinningsmaterial till respektive containers, innan det mörknade.
Nu dags för lite kvälls-kaffe......för min del.
 
Än växer lite blommor i rabatten.......
 
Visst ja....fick ju lite kaffe hos fotvården.
 
Huset special....hette den variant jag valde idag.
 
Återvinningspromenad i begynnande solnedgång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0