Churros........

......har jag köpt på torget idag. En tillfällig vagn har varit här på besök, så man kunde förutom churros även köpa donuts. Gjorde jag också...........
Men först var det alltså fika i glashuset med en kompis, innan hon skulle passa sin klipptid.
Sen fick det bli lite mer vila, innan jag återigen hittade rester i frysen (köttfärssås....) till middag.
Maken fick potatis, men jag tog pastaskruvar till.
Därefter tog jag mig alltså till Tibro för några matinköp och att tanka bilen, så den är klar till söndag morron.
Jo för så vill jag ha det.......att man inte ska behöva trassla med tankning när det ska åkas på en längre utflykt. 
Broderi varvat med fotboll har det varit i eftermiddag och nu har det plötsligt blivit kväll........igen.
Imorron packa klart och en tur till loppisen......för att lämna bara.
 
Kombinerad frukost.....fika.
 
Min middag.......
 
Två av dem gick åt på hemvägen.......
 
Inga var väldigt snäll......och köpte två donuts .......till maken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0