Skulle bara.............

.....lämna grejer på loppisen, men det blev en hel del småsaker handlade också.
Vad förvånad jag blev.......... hmmmmm
Avyttrade dock en del tomglas och lite papperskartonger på återvinningen innan jag drog hem igen.
Där hade maken fixat undan mera plommon och då bilen nu kommit hem kunde han dammsuga den, medan Inga startade middagen.
Fick bli lax i ugn och mos på nyupptagna potatisar.
Har "städat" både handväskan och nessecären, samt packat en del direkt ut i bilen. Allt för att underlätta för morgontrött resenär. 
Nu är det match: Liverpool-Crystal Palace och alldeles nyss blev det 1-0 till hemmalaget.
I halvtid tog jag en en snabb-fika med maken och nu är matchen slut, 3-0 till Liverpool...........
Då får vi se om undertecknad kan somna i tid, så det blir någon ordentlig nattvila inför avfärden i arla morgonstund. Men än är det inte dags att nyttja sängen på en lång stund.........
 
Gott om egna tomater till fisken.......
 
Finns fortfarande några fina kaprifoler i blomning......
 
Nej jag behövde inget mer garn idag heller..........men.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0