Inget lag vann........

.........för det blev oavgjort 2-2 (precis som förra matchen) dem emellan.
På påskafton är det dags igen (för samma lag) att drabba samman, men då gäller det semifinal i FA-cupen. Dock lär jag missa denna "kraftmätning", eftersom vi ska åka "norröver" och gratulera en åttaåring som fyller på påskdagen.
Vaknade idag tidigt och fick lust med en shoppingtur. Ringde resekompisen och hon var pigg på att följa med till Skövde. Hade nämligen sett att det fanns just den solcreme vi båda (för flera år sedan) köpt i Spanien och verkligen gillade.
Vid lunchtid åkte vi iväg och nu har vi köpt varsin ny fräsch flaska av denna. Sen slank det med lite annat också, i några fler affärer och en fika blev jag bjuden på som tack för skjuts.
Så kom jag plötsligt på att jag skulle ha hönsgödsel också........snabb avstickare till Plantagen, som precis skulle passeras.
Maken hade fått order att ta en fiskgratäng från frysen och det erbjöds även jag vid hemkomsten, av Inga.
Sol och ganska varmt i lä och inne i glashuset, var det vid eftermiddagsfikat.
Hade precis vid hemkomsten, kollat mina mail....... och där fanns meddelande att paket skulle hämtas, i Tibro.
Får bli en tur till imorron då, då. Innehåller nämligen (bland annat) födelsedagspresent.
 
Ett av inköpen på loppisen......det är en termometer.
 
Hade ett tunnbröd kvar...........fick bli en spontanpizza till kvällsmat.
 
Så grundade jag till frukost idag........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0