Fortsatt risig.........

........känner jag mig och har väl aningen förhöjd temp, samt lite snuva och hosta.
Imorse ringde Folksam och därifrån får vi ungefär tre- fjärdedelar av alla kostnader som trasig diskmaskin förorsakat, före jul till och med!
Fanns mormorsbiffar kvar att värma och mitt i måltiden ringde de från firman om installationen av den nya maskinen.
Frågade om vi kunde ta emot den på måndag (istället för onsdag) och det är ju bara positivt.
Ute och hämtade posten, hela lådan var full. Ska nu öppna de stora breven, som efterrätt.
....och snora vidare, mot bättring ....förhoppningsvis.
Syster ringde och frågade när vi kom (med hennes julklappar), fick då säga att vi inte är i form för att träffa någon just nu. Men de kunde ju komma hit och hämta kassen, när hennes bil är klar på verkstaden i Tibro, på måndag. Det fordonet har kostat.......mer än nog och varit på reparation i veckor.
Nu är det upp till bevis för bilskrället och att visa tacksamhet över allt hon kostat på den.
Dags att fungera smärtfritt minst ett år, gärna två-tre.......
 
Blev middag idag också.......
 
Presenter som kommit........snögubbe till mig och resten är en framtida födelsedagspresent.
 
Tomten relaxar med sina renar i Cornwall (England), innan högsäsongen (fotot hittat på nätet)
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0