Da'n före........

sextiosjunde årets början för min del, startade med sol, frukostmacka i sängen och nyheter på teven.
Sen blev det en skön dusch, innan Inga bjöd på köttbullar med pommes från frysen.
Sonen ringde mitt i maten och undrade vilka planerna var inför morgondagen......
Troligen kommer de på besök vid lunchtid och senare under eftermiddagen kommer födelsedags"barn" nummer två med make på fika. 
Efter maten tog jag en tur till Tibro, som idag doftade av donuts då den vagnen var på besök.
Dock motstod jag just denna frestelse och handlade bara mat på ICA, medicin på Apoteket och hämtade ett paket vid torget.
Innan hemfärd inköptes lite fika till dagens kaffe och en tårta till morgondagens, hos Bagar'n.
Maken dammsög huset och påbörjade sin promenad, medan jag shoppade.
Gemensamma fikan avklarad och nu är jag åter vid tv-nyheterna.
Finns lite köttbullar kvar till en kvällsmacka var, lite senare. Finalen i "På spåret" står på kvällsagendan........
 
Värmande soppa blev det lite av igår........
 
Middag........
 
Hälta, hälta.....igen, solbulle och semle-kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0