De saknade dokumenten........

..... (särskilt beställda från Försäkringskassan) anlände idag med posten. Så under fredags-eftermiddagen har jag nu kompletterat redovisningen och renskrivit det som ska skickas in.
Då återstår bara ett besök hos "gamla" jobbet, för kopiering av alla verifikationer som ska medfölja.
Blir alltså en rundresa till olika ställen i Tibro på måndag.
Men först tar vi lördagen och makens Bankeryds-resa, följd av min Hjo-visit under eftermiddagen.
Syster fyller sextiofyra och paketen ligger klara för avfärd.
Hoppas hinna in på Hem&Hobby också, men det hänger på bilens (med make) återkomst.
När vi vaknade på lördagsmorgonen, var det till ett totalt vinterlandskap. Hade kommit dryga tio centimeter, så maken fick skotta fram bilen innan han kunde åka.
Solen tittade sen fram under förmiddagen och det var värre här hemma med snödjupet, än neråt Jönköping meddelade maken då han ringde. Beräknad hemkomst runt två.
Han lastade ur alla inköpen och jag vände bilen.....åter mot Hjo.
Först en snabbshopping (som planerat) främst behövdes fågelmat....... sen till syster.
Hon var väl sådär nöjd med sina presenter.........
Dock fick jag kaffe med hembakt dopp, innan det var hög tid att återvända hem för att se så mycket som möjligt av Liverpools match.
Började lite trögt med ett mål i baken, men nu är det lugnt......3-1 och bara fem minuter kvar.
Maken har lite att fundera på, hur han nu ska möblera om för att få bra placering på nya anläggningen.
.....och jag får ta hand om lite "omplaceringar" dessutom. Blir en utmaning........
 
Blev ut-tittad då jag besökte Garn&Ved-butiken, igår..........
 
Fredags-mys från Fredéns i Mölltorp.
 
Total vinter att vakna till......
 
Frukost.......
 
Kvarvarande snö på uppfarten.....har vi tur smälter det imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0