Det behövdes.......

......virkas en blå bläckfisk, tyckte jag igår.
Eftersom jag skickat iväg det sista ljusblå exemplaret till Stockholm igår. Visst finns det ett sextiotal ändå, men inte en helt ljusblå och då jag fortfarande har mycket kvar av det nystanet blev det en "ersättare".
Kom också på att det fanns rätt många par "fuskvantar" i lagret, så decimerade det med ett antal som får följa med tröjorna på måndag.
Annars rullar det på dag efter dag, i samma hjulspår. Sena kvällar följs av väl tilltagna sovmorgnar och fortfarande känns bältrosen, men inte nödvändigt (sen en vecka tillbaka) att knapra värktabletter.
Inga var på promenad igår och hittade fläskkotletter (bland annat....) i dygnsbutiken, så det bjöd hon på till middag idag.
Nu får vi se hur det blir med den utlovade snöstormen.........
Själv bänkar jag mig till "På spåret" ikväll. Men nu ska jag först kolla klart om Sverige klarar av ryssarna, så de  får spela om guldet. Curling-tjejerna fick nöja sig med bronsmatch........
 
Det knoppas på syrenen i krukan.......
 
De här får också flytta.......
 
Den här fick hoppa ner i resväskan, till de andra......
 
Middagen är serverad........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0