Flera möten.......

......att passa tiden till idag. 
Den flyttade läkartiden var det först dags för, sen ännu ett besök hos rehab (uppskjuten tid även där)  och därefter fick jag återvända och ta ytterligare ett blodprov. Hur detta ser ut ska så bestämma när och hur medicineringen ska justeras.
Köpte därefter de första påskliljorna för året, innan jag återvände hem.
Maken hade stekt pannkakor, ätit sin del av årtsoppekorven och sparat resten till mig för att värma då jag kom hem. Själv var han ute på promenad.......
Imorron då han ska på möte i Tidaholm, får han gå in hos Apoteket och hämta medicin till mig. För vilken gång i ordningen....... ? hade de inte hemma, det som jag skulle hämta.
En bläckfisk tyckte sen dottern skulle flytta upp till Stockholm, till en av hennes jobbarkompisar.
Så den fick alldeles nyss påbörja sin resa dit, följde den till brevlådan.
Där blev det även ett möte med hunden som alltid vill hälsa........och en pratstund med hans matte.
Då jag åt sen middag fick maken fika själv idag.
Hann iallafall se sista perioden av Tre Kronors kvartfinalvinst och repriserna på Sveriges övriga medaljer idag. .......och snart blir det lotto (hahahaaa).
 
Frukostmackan........
 
Middag.........
 
Påskliljor på trappan.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0