Inte många knop......

......har det varit idag, men det har ändå blivit en del gjort.
Först var det att vakna med OS och det blev en bronsmedalj till sist ändå i dam-stafett. Hyfsad skidskytteinsats var det också, om än inga medaljer .....idag (kanske imorron på jaktstart....)
Lite kaffe och två mackor till frukost, följdes av fylla (för att tvätta...) två maskiner, så nu är korgarna för tvätt tillfälligt tomma.
Inga bjöd på isterband till middag och sen blev det lite slötittande på Premier league-fotboll (men Liverpool spelar först imorron). Maken gick på promenad och jag ägnade mig åt att rensa ett handfats-avlopp, på mindre roligt innehåll.......
Därefter fick snögubben (modell större) och några andra jul-ute-saker krypa i en stor plastlåda för förrådsförvaring tills det blir dags igen .....nästa år.
Kaffebryggare på och muffins tagna ur frysen, serverades sen i glashuset då maken återvände.
Nu ska jag strax ringa in en beställning på pizza, att hämta med bilen om en stund.
Slinker nog in på Dygnsbutiken också..........
Sen blir det Mello......ja jag vet, man får skylla sig själv, om man slösar sin tid och ser på detta.
 
Tillfällig placering av solcells-hortensian.........tills det slutar blåsa storm.
 
Isterband med tillbehör.......
 
Någon firar nå't idag hos grannarna........
 
I väntan på........
 
......pizza: "Husets special" heter denna......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0