Inte roligt.......

.......är väl det lindrigaste man kan säga, när det inte går att sova, sitta eller ligga, på grund av värk under natten.
Ja man blir inte så morsk. Värktabletter erbjöd väldigt begränsad hjälp dessutom.
Ställde mig i duschen framåt morgonen, vilket lindrade lite...... tillfälligt.
Maken gjorde fläskpannkaka till middag och jag har försökt slumra mest hela dagen. Nu förflyttad till fåtöljen och maken på promenad.
Själv tog jag mig iallafall t.o.r. postlådan, som var välfylld även idag.
Nu har vi fikat i glashuset och jag fortsätter mitt bältrosmaraton, vecka tre startar imorron.........
Med förhoppning om lite bättring snart........
 
Inga överraskade med kvällsmat igår.......
 
Middagen klar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0