Lite bättre.....

......var det inatt och sömn infann sig i några omgångar.....till en bra bit in på lördagsförmiddagen.
Men var ändå uppe och fixa till frukost vid nio.......
Tänkte mig en promenad med kompisen i soligt väder, men hon hade inte tid med mig. Var påväg för att hämta barn och barnbarn från tåget.
Då får jag väl gå själv då här hemmave' och så blev det. Visst sken solen, men det blåste snålt. Var väl ute en halvtimma och tillryggalade 1,7 km.
Maken åt kvarvarande fläskpannkaka till middag och Inga gjorde köttfärssås med spagetti till mig, då jag kommit åter från promenaden.
Nu är maken ute i blåsten, men det verkar ha lugnat ner sig en del........
Jag hamnade i fåtöljen och kollar FA-cup-fotboll från England. Liverpool har dock inte match förrän imorron.........
Son och sambo åter påväg till Danmark, för begravning på måndag.
Själv är jag mätt och belåten, med hanterbara smärtor..........just nu. Men det kan ju ändra sig snabbt.......
Live in the moment .........
 
Sextio år sen.....inte lika mycket ont överallt där.........
 
Bara ca sex år sen, men man blir glad av att titta på den varje morron när man vaknar......
 
Då tar vi stigen genom skogen och hem igen.......
 
Ingas köttfärssås......
 
.....räckte till mig idag och till oss båda imorron.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0