Roligare för sju år sedan.......

........hade jag (och maken), då vi befann oss på Anfield och fick se Liverpool live.
Matchvinst mot Tottenham med 3-2, inklusive en straffspark satt av Steven Gerrard (hans sista säsong). Ja det var andra tider och just då var jag ovetande om vilken stressfull vår som väntade.
Bara tio dagar senare dog mor, en sextioårsdag väntade, ett bröllop, en semester med tre vänner, begravning, bouppteckning och på det.......ett nytt jobb, innan april månad var till ända. 
Detta är alltså sju år sedan nu och i veckan blir det tio år sen far gick bort..........
Jo det går upp och ner i livet, men framförallt tickar tiden på i en rasande fart.
Även om man inte riktigt känner så, då man är mitt uppe i ett bältrosmaraton.........
Solen skiner ändå idag och nyss tittade kompisen in med en tulpankruka. Hon har lyckligtvis kommit en bra bit påväg i sin rehab nu och har delvis börjat jobba igen. (Lite yngre än en annan alltså....)
Då hon åkt igen, fick jag iallafall tummen ur och dammade äntligen den svarta hyllan m.m.
Maken är ute och promenerar och jag får väl ladda upp för match igen.
Liverpool har nämligen hemmamatch senare ikväll........för mig och alla andra fans, att se fram emot.
 
Tulpaner på lök...........i kruka.
 
Heja, heja.............ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0