Sol och blåst........

........även idag, söndag. Ok nattsömn men behövde lite alvedon"frukost" då det sved ordentligt.
Två rostade mackor och en dusch, sen se hur van der Poel tog hem guldet.
Blev sittande framför teven ytterligare en stund, innan jag tog mig i kragen och gick ut på en promenad.
I motvind ner till brevlådan för att posta ett kondoleansbrev och sen ett besök på Dygnsbutiken.
Var så snäll att jag inhandlade mjölk åt maken, som varit utan det sen i fredags.
Blev en påse chips också, men mer ville jag inte släpa på under hem-gången. 
Bytte några ord med två bekanta som också shoppat loss i affären. De hade handlat mer än jag, men var ju också två om att bära och hade dessutom bara halva vägen (mot mig) att gå......hem.
Nu är det match. Liverpool har skärpt sig i andra halvlek och leder nu med 3-0 över Cardiff i FA-cupen.
Maken gick nyss ut på sin promenad.
Spännande att se vad Inga hittat på till eftermiddagsfikat, då han kommer tillbaka.........
 
Fint men blåsigt.......och hur vågar de gå ut på isen?
 
Det blev körsbärsmuffins till kaffet........och frysen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0