Sovit på saken........

......funderat klart för egen del, angående solceller eller inte.
Maken hade fått ett mail med en offert, men det var inte det innehåll vi sagt oss (i så fall.....) vara intresserade av. Nu spelade det ingen roll för min del, då jag kommit till min egen slutsats.
Känner att det inte är aktuellt att vi går i täten för sådan satsning på orten, då ingen finns att ta referenser ifrån i närområdet, eller bekantskapskretsen. 
Sen måste vi ju vara med på tåget båda två........ om det ska bli nå't.
Inte motståndare, men avvaktande............ ett tag till iallafall. Som jag sa till försäljaren: Om vi varit i trettiofemårsåldern, hade det varit en annan sak kanske, men som pensionärer....njaaaaeee.
Men aldrig fel att uppdatera sig på saker och ting.
Väldigt trött igår kväll och nästan lite feber, men sovit rätt hyggligt inatt och efter en dos alvedon på morronen, fortsatte jag slumra en bra bit in på förmiddagen.
Till middag ansåg Inga det var dags för "Lökadopp å fläsk", så det bjöd hon på. Smakade inte illa kan jag meddela. 
Fick bli en mini-promenad till återvinningen och nu har vi fikat banankaka med kaffe.
 
Fläsk med löksås........
 
......med banankaka från frysen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0