"Trollet" är väck.........

......men blues-skägget är kvar (om än i ansad form). Äntligen beställde maken tid hos barberaren, så han blev av med karantäns-frisyren. 
Samtidigt skulle jag på läkarbesök, men under förmiddagen ringde de och ändrade då doktorn var hemma och vabbade. Så på onsdag blir det först doktor och sen rehab.
Dock fick jag komma och ta mina prover idag och byta några ord med en sköterska.
Men innan vi kom så långt, var det OS-skridskor med både guld och världsrekord till van der Poel. Samtidigt passade skidskytt-"lillasyster" på att knipa en silvermedalj.
Liverpool skötte sig också igår och vann mot Leicester med 2-0. Kunde dock ha blivit mycket mer om inte dansken Scmeichel (junior) stått i deras mål. 
Kålpuddingen räckte även idag till middag, så Inga har fridag.
Handlade en del mat, i väntan på nyfriserad make, som nu har dragit till Hjo för blues-kväll på Bellevue med föreningen. "Crew" stod det på hans jacka då han for........ 
 
Vändpunkt för min promenad igår...........
 
.....och Inga bjöd på varma mackor vid hemkomsten.
 
Fullt utslagen tulpan.......
 
Min del av middagsmaten......
 
Klar förbättring......men jag hade personligen föredragit mycket mindre skägg ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0